Wiersze dla babci i dziadka autorstwa Urszuli Kępki.

Dla kochanej Babci
I Dziadziusia kochanego
Dzisiaj wnuczek i wnuczka mają coś pięknego.
Będą to życzenia dla Was
Zdrowia i radości
Oraz nasze zapewnienie
O wielkiej miłości.
Dla Was będą dziś pierniczki
I ten wiersz też jest dla Was.
A na koniec są całusy
Słodkie jak ananas.

Kiedy ja urosnę jeszcze troszeczkę
To zabiorę cię Babciu na długa wycieczkę.
Pojedziemy tam gdzie będziesz chciała.
Będziesz Babciu w pianach się kąpała
I najlepsze w świecie lody zajadała
Ale musisz poczekać Babuniu kochana.
Teraz ty mnie przytul i weź na kolana

Ja mojego Dziadka kocham jak szalony
Pójdę za nim wszędzie w cztery świata strony.
Będziemy chodzić po górach
Łowić ryby w stawie.
Będziemy śpiewać
I biedronki łapać w trawie.
A gdy się zmęczymy tymi podróżami
To wrócimy do babci
Na mleko z płatkami.

Dla Dziadka zrobię wszystko
Nawet posprzątam zabawki.
Odkurzę pokój, dam kotkowi mleka
A Dziadek w fotelu na mnie poczeka.
A potem usiądę na kolanach dziadka
I będziemy razem czytać bajki z obrazkami.
Popłyniemy krą lodową razem z pingwinami
Albo balonem do Afryki polecimy
Ale na kolację na pewno wrócimy!

Komentarze

Popularne posty